Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Πέτρωμα κοιλιάς


 
Καλησπέρα!Τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να με ενοχλούν κάποιοι ελαφρείς πόνοι παρόμοιοι με αυτούς της περιόδου.Δεν σας κρύβω ότι ανησύχησα λίγο αλλά παρόλα αυτά δεν πήρα τηλέφωνο τον γιατρό μου γιατί δεν ήταν κανένα παρατεταμένο επεισόδιο ούτε και αξιοσημείωτα συχνό.
Όσο περνάνε όμως οι μέρες εκτός των ήπιων και περιστασιακών πόνων περιόδου έρχονται και περιστασιακά πετρώματα της κοιλιάς μου,ακόμα και κατά την διάρκεια του doppler ο γιατρός στο Αττικό παρατήρησε την πετρωμένη μου κοιλιά.
Όλα αυτά λοιπόν με έβαλαν σε σκέψεις, λες να είναι σημάδια πρόωρου τοκετού και ο Κωνσταντίνος μας από μοντέλο του 2011 που τον περιμένουμε να μας βγει μοντέλο του 2010? Πήρα τηλέφωνο τον γιατρό μου, με τον οποίο έχω ραντεβού την Δευτέρα και του είπα όλα τα προαναφερόμενα.Με ρώτησε για την συχνότητα εμφάνισης των "συμπτωμάτων" (δύο με τρεις φορές την ημέρα το παθαίνω) και με καθησύχασε λέγοντας μου ότι είναι απολύτως φυσιολογικό στο μήνα που βρίσκομαι να συμβαίνει κάτι τέτοιο αφού η μήτρα προετοιμάζεται για τον τοκετό.Κάνει δηλαδή προπαρασκευαστικές συσπάσεις, μια πρόβα ας πούμε για την μεγάλη ώρα του ερχομού του μωρού. Οι συσπάσεις αυτές είναι οι περιβόητες συσπάσεις Braxton Hicks.
Παρόλα αυτά μου είπε να παρατηρήσω την συχνότητα εμφάνισής τους και αν είναι πολύ συχνές να τον ενημερώσω σε περίπτωση που χρειαστεί να μου δώσει λέει χάπι για την αποφυγή πρόωρου τοκετού.
Εσείς έχετε/είχατε τις συσπάσεις αυτές ή μάλλον σας ήταν αισθητές ?

φιλικά,Χρυσαυγή