Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Εγώ πότε θα είμαι έτοιμη???




Καλημέρα!Φτάσαμε στα μέσα του Δεκέμβρη και πλέον άρχισα να συνειδητοποιώ οτι το πολύ σε ενάμιση μήνα θα γίνω μαμά!Με κυριεύουν συναισθήματα χαράς και περιέργειας ταυτοχρόνως για το πως θα είναι αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής μας! Σίγουρα είναι ένα απο τα πιο σημαντικά και ευχάριστα γεγονότα που θα συμβουν σε μένα και τον Μιχάλη....

Αλλά ρε παιδιά οφείλω να ομολογήσω ότι ακόμη δεν έχω ετοιμάσει τίποτα για τον ερχομό του πολυπόθητου μωρού μου.Και όταν το σκέφτομαι αυτό με πιάνει πανικός! Έχω αργήσει ή οι περισσότερες μέλλουσες μαμάδες καθυστερούν όπως εγώ? Βρίσκομαι λίγες μέρες πριν μπω στον μήνα μου (2/1/2010) και δεν έχω ετοιμάσει ούτε βαλίτσα για το μαιευτήριο, ούτε πράγματα για τον Κωνσταντίνο μου!

Εσείς πότε αρχίσατε τις προετοιμασίες, πότε ήσασταν έτοιμες? Και τι είχατε προμηθευτεί αρχικά σαν απαραίτητα?

φιλικά,Χρυσαυγή