Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Πήραμε κρεβατάκι!



Καλησπέρα!Καλησπέρα! Ένα από τα άγχη μου κατατροπώθηκε!(ένα μόνο γιατί έχω και άλλα πολλά..).
Φυσικά αναφέρομαι στην επιλογή κρεβατιού,για τον Κωνσταντίνο μου,που συνεπάγεται και επιλογή στρώματος και "προίκας" όπως λέμε.Μου άρεσαν παααααρα πολύ αυτά που διαλέξαμε!Πήγα μαζί με τον Μιχάλη και τους γονείς του για να επιλέξουμε αλλά η αλήθεια είναι ότι τον πρώτο λόγο είχα εγώ-ξέρετε πως είναι αυτά κανείς τους δεν ήθελε να μου χαλάσει το χατίρι(ε,έχω και ένα προβάδισμα σαν μαμά)βέβαια τα γούστα μας συνέκλιναν οικογενειακώς.
Το κρεβατάκι είναι ζαχαρί με καφέ τα πλαϊνά κάγκελα
Και ασορτί προίκα!
Έτσι λοιπόν μετά από μια ιντερνετική μου έρευνα πήγαμε σε ένα κατάστημα στο Περιστέρι (Motherbaby λέγεται) που είχε μεγάλη ποικιλία σε κρεβατάκια και κούνιες(εγώ πήρα κρεβατάκι τελικά) αλλά και σε όλα τα βρεφικά είδη. Στρωματάκι πήρα από cocolatex(σύνθεση κοκοφοίνικα και λάτεξ,δηλαδή φυσικό καουτσούκ).Όλα όσα αγοράσαμε θεωρώ ότι είναι σε πολύ καλές τιμές μιας και οι ίδιοι είναι και κατασκευαστές.
Στις 10 Ιανουαρίου τα περιμένω στο σπίτι!Δεν φαντάζεστε την ανυπομονησία μου!

φιλικά,Χρυσαυγή