Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Απάντηση στην ανάρτηση μου για τον φόβο τοκετού

 Αγαπητές φίλες έγκυες διαβάζοντας παλιότερες αναρτήσεις μου έπεσα πάνω σε αυτή για τον φόβο του τοκετού και θεώρησα ότι σαν έμπειρη πλέον στο θέμα, ίσως να σας φανώ χρήσιμη.
 Σίγουρα κάθε γέννα είναι μοναδική αλλά ταυτόχρονα και τόσο ίδια σε όλες τις γυναίκες αφού δεν είναι τίποτε άλλο από μια φυσική "λειτουργία" του γυναικείου οργανισμού. Έτσι λοιπόν μπορεί κάποιες να γεννούν πιο εύκολα από κάποιες άλλες ή πιο γρήγορα, ή πιο αργά,να πονούν λιγότερο ή περισσότερο.
 Αυτό που νομίζω ότι φοβίζει πιο πολύ τις πρωτάρες αλλά ακόμα και τις γυναίκες που δεν είναι έγκυες και απλά το σκέφτονται, είναι ο πόνος της γέννας. Ο περιβόητος αυτός πόνος δεν είναι τίποτα άλλο από τους πόνους της περιόδου που σταδιακά αυξάνονται σε ένταση λόγω των συσπάσεων της μήτρας. Εγώ πριν γεννήσω είχα τον φόβο του "άγνωστου",αναρωτιόμουν τι πόνος θα είναι,τι θα γίνει ,πόσο θα πονάω και πολλές,πολλές τέτοιες σκέψεις.
 Τώρα βέβαια με την επισκληρίδιο δεν το συζητώ...ο τοκετός είναι παιχνιδάκι!Εγώ έκανα περίπου 10 ώρες να γεννήσω αλλά με σιγουριά σας λέω ότι άνετα θα έκανα άλλες 10 γέννες(καλά μην το πάρετε τοις μετρητοίς...).
 Γι΄αυτό αγαπημένες μου έγκυες μη φοβάστε καθόλου,εύχομαι όλες να γεννήσετε με το καλό και να πάνε όλα κατ 'ευχήν.

Με αγάπη Χρυσαυγή

Εδώ σας έχω και την προ τοκετού ανάρτησή μου:
http://moramamades.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3298.html