Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Διατροφή 2ης βρεφικής ηλικίας

 

Καλημέρα μανούλες,τι κάνετε?Εγώ αυτές τις μέρες είμαι αρκετά προβληματισμένη με την διατροφή του Κωνσταντίνου.Μιας και φτάνουμε τους 8 μήνες όπου η ηλικία αυτή περιλαμβάνει αλλαγές και "καινοτομίες" στη διατροφή ενός μωρού σκέφτομαι συνέχεια τι είναι καλό και τι όχι για τον μικρούλη μου.
Δοκιμή παιδικού μπισκότου....
Μέχρι τώρα τρώμε το πρωι την φρουτόκρεμα απο φρέσκα φρούτα, το μεσημεριανό απο αλεσμένα λαχανικά και κρέας και το απόγευμα (αν και όχι πάντα,γιατί πολλές φορές θηλάζει) βιολογικό ρυζάλευρο ολικής άλεσης με πολτό φρούτων. Όπως καταλαβαίνετε έχω ένα κώλυμα με τα επεξεργασμένα, προσπαθώ όσο γίνεται να του δίνω να τρώει ότι πιο φυσικό.Την φαριν λακτε και τις έτοιμες κρέμες τις έχω αποκλείσει απο τη διατροφή του μωρού μου.
Τώρα όμως που "μεγάλωσε" θέλω να εντάξω νέες γεύσεις στο απογευματινό του,είπα λοιπόν να δω τα παιδικά γιαούρτια αλλά περιέχουν φρουκτόζη και γλουτένη και δεν θέλησα να τα αγοράσω.
Οφείλω να ομολογήσω οτι είμαι σε σύγχυση με το τι να κάνω,αφού το παιδί σε όλη του τη ζωή θα τρώει τα πάντα,υγιεινά και ανθυγιεινά,τουλάχιστον στον πρώτο χρόνο θέλω να τρώει ότι πιο αγνό.
Εσείς τι δίνετε στα παιδάκια σας?

Με αγάπη Χρυσαυγή